torsdag 6 mars 2014

1 år ❤

Ja, 17 februari 2014 har sprungit förbi oss, den stora dagen då min lilla bebis fyllde 1 år! ❤ Helt galet vad fort det här året gått (alla som har barn förstår vad jag menar med fort!) ojojoj... Men ack så underbart år! Den här lilla killen har gett mej sån livskvalité som jag aldrig trodde var möjlig. Älskade barn vad jag är kär i dej! ❤

Helgen då vi firade lilla Milles första födelsedag blev helt fantastisk. Han njöt av all uppmärksamhet, alla gäster var ju roligast tyckte han! Presenterna brydde han sej inte så mycket om utan släkt å vänner var det viktigaste tyckte han, min sociala lille vän ☺ Men han fick såå mycket fint så vi kan inte tacka er nog som kom å firade honom! ❤ till er alla

Livet som nyblivande ettåring är väldigt spännande tycker Mille, han är såå vetgirig just nu! Pekar på allt å vill veta vad allting heter och vad allting är! Pratar å pratar och ibland får han till nåt riktigt ord å mamman blir stolt som en tupp ❤ 
Kryper fortfarande men ställer sej mot saker och går runt bord osv. Tränar balans och släpper taget för att sakta sätta sej ner "utan händer"... Så står väl inte på fören han knatar runt här hemma nu ☺

Vi hörs snart igen! ☺ Kram på er 

1 kommentar:

  1. Gläds med er lilla familj, ni är fantastiska på många sätt! Förstår precis vad du menar Stina, jag kände och känner fortfarande hur underbart det är att följa sina små och se hur de utvecklas, och farten de/ni gör det på är ju svindlade!

    //PappaBananis

    SvaraRadera