fredag 20 december 2013

Julen är här ❤

Mysigare får man leta efter! Vi bakar, tänder ljus, äter prinskorv till middag, ris a la Malta till kvällsfika, lyssnar om och om igen på bästa julskivan! ☺ Njuter av julstämningen helt enkelt. 
Pepparkaksfudge, snickers och bounty gjorde vi härom dagen, jag, Mille och min kusin Lena.
Lussebullar, saffranskladdkaka, drömmar, brysselkex, farinkakor, choklad hallongrottor, kladdkakemuffins med after eight, kolakakor är lite annat jag bakat i december hihi ☺

Julklapparna köpte/gjorde jag klara för ett tag sedan förutom lite småfix som jag ska ta itu med idag! Lillsyster här hemma från Uppsala över jul å jag å Mille ska möta upp henna å pappa på stan om en stund. Lillen vaknade precis från sin fm-lur å nu är det lunchtajm!

Senare idag ser vi fram emot att välkomna pappa J som går på 6 veckor jul-ledighet, så härligt! ❤

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar