måndag 12 augusti 2013

Måndag och sovit gott

Hejsan hoppsan!

Bästa natten på snart 6 månader har vi haft iaf, känner mej så utvilad! ☺ Vi var bara uppe och åt EN endaste gång inatt! Var nog skönt för oss båda att få sova några fler timmar i rad en gång utan att behöva vakna. Har provat lite olika saker för att förbättra nätterna för oss och kanske var det just gårkvällens som hjälpte!
Även fast det kanske inte blir någon ihållande trend så ska jag leva längen på den här natten ☺

Såhär pigga och glada var vi imorse! ☺
Det var skönt att få en sån här natt måste jag säga, men för dej mitt lilla hjärta- så vaknar jag tusen gånger var natt om det så behövs! Älskar att vara din mamma och det är fantastiskt att det är just mej du ropar på i mörkret om nätterna och finns inget bättre än att ha dej nära ❤

Just nu sover min lillis sin första lur för dagen, i min famn! Det är ju det allra bästa som finns, alla kategorier ❤
Mer planer för dagen än att laga till någon middag sen i em har vi inte! Sitta inne å lyssna på regnet utanför tror jag ☺

KRAM så längen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar