torsdag 4 juli 2013

Tänder och gårdagens middag

God morgon! ☺

Seg men god morgon vare här... Lillens första tand har spruckit igenom och ser ut som att det är fler på g. På dagarna är allt som vanligt men till kvällen och på natten kommer han på att det gör ont stackarn. Mammas lilla hjärta ❤
Så lite sega är vi då allt efter dessa nätter, tur att solen ha lyst på oss och gett oss energi så vi orkat som vanligt på dagarna! ☺

Just nu ligger det dyrbaraste jag har, i min famn och sover efter sin second breakfast. Tror jag ska slumra ikapp med honom en stund! KRAM på er 


Längesen jag la upp ett recept nu! Men igår snodde jag ihop nåt- så snabbt och så enkelt (kanske inte så nyttigt- men gott hihi)! Så det måste jag dela med mej av.

Koka upp 5 dl cremefraiche och en skvätt mjölk. Smula i en hel bit gräddädel, klipp i lite rökt skinka och i med nån dl Findus classic fryst grönsaksmix. Peppra rejält med svartpeppar från kvarn och salta ev litegrann, men tänk på att osten är salt i sej. Servera med pasta och smula över parmesan! ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar