söndag 28 juli 2013

Nytt och amningsvänligt till mamma Mu+girls night out!

Hej soliga söndag! ☺

Tänkte kika in här å tipsa er andra mjölkkossor om ett av mina senaste inköpta amningsvänliga plagg hihi ☺
Kan ju allt vara lite klurigt att hitta med knappar fram har jag fått smaka på... Vissa linnen och så som jag redan har, sliter och drar jag ner för att "få fram" Milles mat, så när jag hittar ngt fint med knappar fram så blir jag glad ☺


Du hittar detta användbara linne på Indiska och det blir ditt för 199 :-
Passar både till vardags och till lite finare tillfällen enligt mej. 

Mitt fick iaf åka på igår kväll. Jag och ett gäng fina tjejer hade för mej, första gången sedan Mille kom en "girls night out"! Vi åt en bit god mat först och gick sen vidare för att ta en drink (alkoholfritt till mej såklart, good var den!) Eftersom att Hudikkalaset varit i helgen så var det såklart massor av folk ute på stan ☺
Mille och lillpappan hade klarat sej fint utan mej när det var läggdags, det hade jag vart lite orolig för faktiskt... Mille gillar och tar ju varken napp eller flaskan så vi löste det så att grabbarna tog en promenad till våran restaurang och Mille fick tutta lite där. Samt att han fick gröt av J innan. Och det kunde han somna på! Annars har jag ju 7 min promenad hem så hade det krisat så var jag ju snabbt hemma! Men oj så jag längtade efter min lilla skatt och många pussar fick han första gången han vaknade för att äta inatt ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar