onsdag 10 juli 2013

Loppislycka

För mej och min familj hör det liksom sommaren till att fara runt på loppisturer.
Har vi gjort hela min uppväxt och jag tycker det är så mysigt! Heldag och med picknickkorgen packad- då är det som allra bäst.
Vi har redan besökt ett antal både i och utanför Hudiksvall och fyndat massor med fina saker och kläder. Både större loppisar och små gårdsloppisar som man passerar förbi på vägen.

Man blir hyfsat ensam om grejerna och känner sej nöjd efter lite miljö-tänk! Bara positivt ☺ 


Här är senaste fynden! Var iväg igår med min lilla familj på tre och hittade mest till dom. 
Skitsnygg retro, men mycket fint skick- Fjällrävenjacka till J! 
Stickad tröja "Pippi-style" till Mille som han kan ha i höst (ser oanvänd ut!)
Skjorta till mej och gammalt fint litet uppläggningsfat Gustavsberg. GREAT!
Å ni kan inte gissa vad jag fick ge för allt?! Hihi ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar