måndag 17 juni 2013

Minst en dm

Ja, så mycket rök det idag hos frissan!
Jag är nog en sån person som inte orkar långt hår... Det är så varmt när det hänger på ryggen, jobbigt att ha det utsläppt då det blir ivägen, tar lång tid att tvätta och platta osv osv... 
Det här är lagom längd, går fortfarande att få ihop till en tofs ☺ 


Åå vad jag yrat idag, får nog skylla på den där "amningshjärnan" och jag brukar ha bra koll faktiskt...
Min kusin Lena skulle nämligen vara snäll å hålla Mille medans jag blev klippt idag. Men jag då hade lyckats skriva 15.30 istället för 14.30 till henne... Hon var snabb och kom efter 20 min (så snäll!) 
Men då var vi strax klara ändå och Mille hade legat i vagnen intill oss, supernöjd hela halv timmen det tog, min duktiga, nöjda och glada lilla kille ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar