tisdag 25 juni 2013

God morgon!

Inatt har Mille vaknat två gånger (sedan han somnade vid 21.30-tiden) och ätit lite snabbt. Sista gången vid 5 fick han komma till storsängen och sedan dess har jag sovit med "maten framme" hihi och Milleman har ätit lite grann men sovit till nu!!! Jag vaknade halv 9 efter att ha både slumrat och faktiskt sovit jag med, kände mej utsövd- såå skönt med såna nätter emellanåt, både för stor och liten! ☺


Så jag har passat på att tvätta mej och äta frukost i lugn och ro medans lillen sover vidare 

Sen när vi är klara ska vi få åka på utflykt idag! Min fam (-storsyster) hämtar strax upp oss och vi ska åka iväg på loppis-tur, bl.a. till den stora loppisen i Bricka. Sen kanske gör vi ett stopp i Norrbo där det hålls auktion idag. Vi har en mysig dag framför oss alltså och mamma skulle göra matsäck! ❤

Sköt om er, hej så längen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar