lördag 4 maj 2013

Helt allena

Hej på er!

Idag for jag iväg alldeles ensam och utan Mille för första gången sedan han kom...
Ammade det sista jag gjorde samt pumpade ur lite utifall. (Provade även att ge honom flaskan för första gången idag och den tog han lika glatt som min tutt-älskade duktiga matvraket vårat!)

Var bara borta ca 1,5 h men tillräckligt längen för att jag skulle få för mej att jag inte längre mindes hur han såg ut!
Och kände mej halv och visste inte var jag skulle ha händerna nånstans då jag inte hade nån barnvagn att köra... Ja ni hör väl! Antar att det är nyttigt att göra så ibland. Å bra för pappan och bebisen att få bara vara dom två för en stund.

Nu ska vi äta lite god helg-lunch och fika på det som jag köpte med hem från min tur. KRAM så längen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar