lördag 18 maj 2013

Det doftar sommar

Hej lördags-läsare!

Har ni det skönt i solen idag?
Jag har fått tillbringa hela halva dagen nedbäddad i ett mörkt sovrum samt spritat och klorerat här hemma, åt nog ngt olämpligt igår eller så åkte jag på en mild släng av ngn slags magsjuka inatt.
Uscha blä!
Men blev snabbt och smidigt bättre så passar på att ta några minuter ute i eftermiddags-solen jag med, vore så surt annars! Soldyrkare som man är.

Här är några bilder från det bästa stället i vårat bo- den inglasade balkongen.
Där har vi tillbringat många sköna timmar både tidig vår, högsommar och höst.
Lite har jag hunnit donat med här ute redan, men fler blomster och en kryddlåda ska självklart också få flytta in här snart!

1 kommentar:

  1. Men fy, vännen. Hoppas att du är helt frisk nu! Jag saknar dig, men det har vart så mycket med skolan och annat så har inte hunnit med. Kramar!

    SvaraRadera