lördag 20 april 2013

Jag ger dej min morgon, jag ger dej min dag

God morgon vackra soliga lördag!

Vi gjorde morgon ovanligt tidigt idag här hemma. Mille har sovit lite oroligt, ingen fullmåne men kanske lite knas med magen då han gjorde nr 2 flera gånger inatt vilket han inte brukar göra nattetid annars... Men han verkar inte ha ont iaf och har inte vart ledsen, huvudsaken det!
Å vad gör det att man vaknar tidigt när sköna solstrålar väller in genom fönstren?!

Ja idag läre vi ta vara igen! Vara ute och njuta. Pappan vill nog skejta han, i parken som är helt fri från snö nu sedan nyss. Lyckliga pojkar som äntligen får åka bräda, som dom längtat och väntat! :)
Vi tar väl en och annan promenad, Mille och jag. Sen ikväll ska vi ha grill-premiär med familjen min, gott å mys!

Till sköna toner av Fred Åkerström myser och donar vi hemma nu på fm. Tvättar sängkläder och handdukar, badrums-städning, dammsugning samt ett disk-berg har vi att ta itu med...
Frukosten intar jag dock nu allena i lugn och ro då mina grabbar smet ut på en skön morgonpromenad tillsammans ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar